فروشگاه تخصصی دانشجویی بانک علم

فروشگاه تحقیقات کامپیوتری و مقالات دانشجویی برتر

اطلاعیه فروشگاه

توجه: دانشجویان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس khosro.E5288@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید.

تحقیق درباره اختلالات يادگيري ويژه در درس رياضي

تحقیق درباره اختلالات يادگيري ويژه در درس رياضي

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word 

 (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:19

 

 

قسمتی از متن فایل دانلودی:

چكيده :

1 . هرچند بيشتر دانش آموزان دچار ناتواني هاي يادگيري در زمينه ي رياضيات قوي به نظر مي رسند، اما مقداري از آنها نيز مشكلات جدي دراين زمينه دارند. نارسايي در محاسبه، ناتواني شديد در يادگيري و به كارگيري رياضيات معمولا با اختلال عملكرد عضوي همراه است.

2 . دانش آموزان دچار ناتواني هاي يادگيري رياضي ممكن است ويژگي هاي خاص مانند اختلال درك روابط فضايي، مشكلات بينايي- حركتي و بينايي- ادراكي، درك ضعيف از تصوير بدني خود و عدم تشخيص جهت و زمان از خود نشان دهند. مشكلات زبان شفاهي ومشكلات خواندن نيز ممكن است بر يادگيري رياضيات تأثير بگذارد. ضعف حافظه و اضطراب رياضي يكي ديگر از ويژگي هاي افراد دچار ناتواني رياضيات است.

4 . پيشنهاد مي شود رياضيات درسه مرحله ي عيني، تصويري و انتزاعي تدريس شود. آموزش مستقيم برموضوعاتي كه بايد تدريس شوند و توالي مراحل مورد نياز براي رسيدن به آن اهداف را تأكيد مي نمايد.

يادگيري راهبردهاي آموزشي مي آموزد كه چگونه يادگيري خود را در زمينه ي رياضيات كنترل كنند و به آن جهت بدهند. رويكرد حل مسئله برتفكري تأكيد مي ورزد كه دانش آموزان نياز دارند تا راه حلهايي براي مسائل پيدا كنند.

 

مقدمه :

بررسي هاي انجام شده حاكي از آن است كه برخي از دانش آموزان در جريان يادگيري با مشكلاتي برخورد مي كنند. (گراهام و همكاران ، 2001)

به عبارتي با وجود تفاوت هاي گوناگوني كه انسانها از لحاظ آموزش و يادگيري باهم دارند، اما بازهم برخي از آنان در جريان يادگيري با مشكلات عديده اي روبه رو شده و دچار اختلال هاي يادگيري ويژه مي شوند.

اختلال هاي يادگيري ويژه يك اصطلاح كلي است كه به گروهي ناهمگن از اختلال ها گفته مي شود كه خود را به صورت دشواري هاي جدي دركسب وگوش دادن، حرف زدن، خواندن، نوشتن، استدلال كردن، يا توانايي هاي رياضي نشان مي دهد.( هاميل و همكاران ، 1981 .)

متخصصان تعليم و تربيت معتقدندكه ناتوانايي هاي يادگيري به دو دسته اصلي زير تقسيم مي شوند. اختلال هاي يادگيري ويژه ناشي از تحول و اختلال هاي يادگيري ويژه در تحصيل. خود ناتوانايي هاي يادگيري به سه نوع زير تقسيم مي شوند :

- اختلال هاي يادگيري ويژه در رياضي.

- اختلال هاي يادگيري ويژه در خواندن.

- اختلال هاي يادگيري ويژه در املاء نويسي.

يكي از بحث هايي كه در زمينه ناتوانايي هاي يادگيري مطرح است اختلال رياضي است كه به آن ديس كل كولي نيز گفته شده است.

و....


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک به هزینه درمان بیماران سرطانی
توجه: خرید کمتر از 10,000 تومان مشتری گرامی ، برخی بانک ها از جمله بانک ملت اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 10000 تومان را نمی دهند باتوجه به قیمت این محصول اگر در پرداخت مشکلی داشتید از کارت سایر بانک ها برای پرداخت استفاده کنید.
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Ekhtelalat-yadgiri-vijhe-dar-dars-riyazi_2064044_6162.zip19.9k





تحقیق درباره اختلال در دیکته

تحقیق درباره اختلال در دیکته  ↓↓   لینک   دانلود   و   خرید   پایین   توضیحات   ↓↓ فرمت   فایل :  word    ( قابل   ویرایش   و   آماده   پرینت ) تعداد   صفحات :12     قسمتی   از   متن   فایل   دانلودی : تعريف اختلال در توجه (ADD) كودكي مبتلا به ADD تلقي مي گردد كه داراي علائمي از بي توجهي مان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 8,000 تومان